Meditació

3 06 2015

Tipos-de-meditacion-budistaArriba el mes de juny i comencem a pensar en les vacances, desitjant que arribin ja. Les presses i els nervis s’han convertit en un hàbit i ja no sabem com evitar-ho. Aprendre a detenir-nos i acabar amb l’estrès, la manca d’atenció o les emocions fortes, és quelcom que podem aconseguir mitjançant la meditació.

La meditació budista és la pràctica d’un estat d’atenció concentrada en la pròpia consciència, en el jo o en el nostre interior. Existeixen diferents formes de meditació, diferents tècniques, que podeu practicar amb l’ajuda d’alguns llibres. Per començar, si mai heu fet meditació podeu llegir Meditació per a principiants, de Jack Kornfield. Podeu continuar amb altres més complexos, com Sadhana, de Ramiro Calle, que significa pràctica espiritual en el budisme, o Plenitud, de Jack Kornfield, exercicis per il·luminar la ment.

Un altra opció són els llibres d’alguns mestres com La meditación paso a paso del Dalai Lama, o La vida del no apego, de Dhiravamsa.

Anuncis

Accions

Information

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s